حجت الاسلام علی ابراهیمی مدیر شعبه لرستان درگذشت + پیام تسلیت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امیربیان، حجت الاسلام علی ابراهیمی مدیر مؤسسه تخصصی خطابه امیربیان شعبه لرستان بیست و سوم اسفندماه بر اثر سانحه رانندگی در محور قم – اراک درگذشت.

عروج همسنگر عزیزمان روحانی مجاهد و انقلابی حجت الاسلام علی ابراهیمی که حدود ۱۰ سال از عمرشان را در موسسه که حدود ۵ سال بعنوان مدیر و مدرس شعبه لرستان امیربیان بودند، به پیشگاه حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، دوستان، نزدیکان و خانواده محترم این مرحوم تسلیت عرض می نماییم و برایشان صبر جزیل خواستاریم، همچنین ایشان بعنوان خادم اهل‌ بیت(علیه السلام) و شهدا در موکب‌های اربعین حسینی و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نیز رسالت حوزوی و تبلیغی خود را برای اشاعه فرهنگ اهل‌ بیت(علیه السلام) و سیره شهدا انجام داد‌ند.

همچنین به مناسبت بزرگداشت این روحانی مجاهد مراسمی با عنوان سومین روز درگذشت، در حسینیه شهدا صفائیه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ برگزار می‌گردد.

سخنران این مراسم استاد حجت الاسلام سید حسین مومنی می‌باشند

از تمام عزیزان دعوت بعمل می آید تا با شرکت در این مراسم روح این مرحوم را شاد و تسلی خاطر بازماندگان بویژه همسنگران ایشان را فراهم نمائید

این مجلس از طرف موسسه امیربیان با همکاری سازمان تبلیغات استان قم و تشکل فراگیرتبلیغ گروهی طلاب برگزار می گردد.

روابط عمومی موسسه امیربیان

همچنین ببینید

دومین قیام شبکۀ‌تبلیغی «یدواحده»‌در فاطمیه ۱۴۰۱

دومین قیام شبکۀ‌تبلیغی «یدواحده» موسسه امیربیان فارس با حضور ۴۰ نفر از مبلغین شمال استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.