نشست هم اندیشی جشنواره لقمان حکیم در شیراز برگزار شد + گزارش تصویری

نشست هم اندیشی نخستین جشنواره لقمان حکیم پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه ۹۸ با حضور مبلغین فعال استان فارس در سالن کنفرانس بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس برگزار گردید.
در این نشست حجت الاسلام محمد جنتی دبیر جشنواره لقمان حکیم با تاکید بر ضرورت پیشبرد مردمی مسائل تبلیغی گفت: اعتقاد حضرت امام «ره» و مقام معظم رهبری «مدظله» بر این است که کارهای بزرگ انقلاب بوسیله حرکت های مردمی پیش می رود.
وی افزود: تغییر رویه ای که در برخی سازمان ها اتفاق افتاد طی چهل سال نشان داد مدعیان سازمانی شدن مسائل تبلیغی به توفیق زیادی نرسیدند.
حجت الاسلام جنتی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر راه اندازی جریان حرکت مردمی، گفت: سازمانهای مرتبط با امر تبلیغ نیز از این جشنواره استقبال کردند و به واسطه این حرکت استعدادهای درخشان شناسایی و به کار گرفته می شوند.
وی با بیان این مطلب که این جشنواره می تواند از ظرفیت های بی نظیر برخی از طلاب توانمند که مغفول مانده استفاده کند افزود: امروز تمام ظرفیت های سازمان تبلیغات اسلامی در اختیار این جریان مردمی قرار گرفته و مرکز مدیریت حوزه های علمیه نیز از این جشنواره پشتیبانی می نماید.
در این نشست همچنین مبلغین فعال در استان فارس به ارائه نظرات خود در خصوص مسائل تبلیغی پرداختند.
گفتنی است جشنواره تبلیغی «لقمان حکیم» در قالب ایده های سخنرانی، سوژه های سخن، سخنرانی کامل و سخنرانی چندرسانه ای در میان طلاب سراسر کشور برگزار می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://bastefarhangi.ir/jashnvare مراجعه نمایید.

گزارش تصویری

همچنین ببینید

دومین قیام شبکۀ‌تبلیغی «یدواحده»‌در فاطمیه ۱۴۰۱

دومین قیام شبکۀ‌تبلیغی «یدواحده» موسسه امیربیان فارس با حضور ۴۰ نفر از مبلغین شمال استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.